Society, crazy indeed.


Där ser ni, jag kan vara kass på att blogga. Ändå har jag spenderat hur mycket tid som helst framför datorn idag. Varit på uppdrag idag igen, hos den röda fina ♥ Efter det har jag käkat kinamat, gott och flottigt. Precis som det ska vara! 

Såg nyss en film, 15 minutes hette den, och fråga mig inte varför - titeln hade ingenting med handlingen att göra. Den var sjuk iaf... Handlade om 2 män som kom till Amerika från Ryssland och Tjeckien, de ville bli kända. Så börjar de mörda folk, medan den ena filmar alla morden. Ingen film jag rekommenderar att se. Usch! Vem kommer ens på att göra en sådan film? Regissören måste ju vara lite ... o.Ô


En bild på C. Sparrow för ovanlighetensskull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0