Vad, vem, hur, när, var ?!




Dessa jävla val. Vars ska jag?

Snart är det dags för gymnasieval. Jag har många "järn i elden", och har så mycket som jag vill hålla på med. Men vad vill jag rikta in mig på? Jag vill bli sångerska, jag vill bli musiklärare, jag vill bli psykolog, sjuksköterska, skådespelerska, bilmekaniker, veterinär och PIRAT såklart... Varför ska det vara så jobbigt? Jag måste skaffa mig flera identiteter och jobba med allting. Hm... Jag måste säga att stressen är överhängande. Jaja, en dag i taget. Det löser sig, som alltid!

- Amanda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

SVAR; Ja det är det, en stor sådan! :)

är din stor eller? ska du ta bort den? :)

2011-12-27 @ 18:16:40
URL: http://bbeccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0