I prefer rum..., rum's good.


Och vad händer här då, nä inte mycket. Ser att det fortfarande är några få som besöker min lilla piratblogg varje dag. Vad fan då för? Jag skriver ju inget. Måste vara tråkigt att klicka in här varje dag och mötas av samma gamla inlägg, och besvikelsen är väl gigantisk kan jag ana.

Nå, livet leker. Jag har sett Johnny Depp's nya film "The Rum Diary" idag och jag svävade på moln. Jag skulle hemskt gärna vilja dricka kaffe och snacka med denna man, han verkar så oerhört intelligent och intressant. Många ser på honom som en sexsymbol, bara för att han är satans snygg så gillar de honom. Okej, han är snyggast på denna planet men jag ser inte bara det. Jag önskar att jag bodde i LA och att han var min farbror eller nåt, fatta grymt. Eller min pappa rentutav, fast nog för att inget slår min pappa. Men anyways.... Blablabla.

Jag är äckligt duktig på att ordbajsa, och klocka är snart 2 - jag ska upp 7 - jag kommer vara dödligt trött imorgon eftersom det är fucking måndag och helgerna går FORT. Varför är det så långt från måndag till fredag, men så kort mellan fredag och måndag. I keep asking myself that question every jävla helg. Öh...

Jaja kan ju bjussa på en bild på mig och min piratfågel, som jag inte presenterat ännu. Han heter Chicco, och är en riktig surgubbe, men jag älskar honom över allt annat.


Now we're talking, savvy?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0